tisdag 8 oktober 2013

Andra dagen på brasseriet

Jag ska börja med att fylla i lite saker som jag glömde tala om i förra inlägget. Först och främst skulle jag vilja säga vem ''random snubben'' som jag nämnde i första inlägget är.
Han heter Georgi/Jorgi (ingen aning hur han stavar sitt namn) som praktiserar som kock från Lernia.
Derik fick lämna praon på grund av vårtor som han hade på handen i måndags.

Idag så var Ervin sjuk så det var bara jag och Abbas som jobbade. Vi började med att fixa salladsbaren för lunchen och förbereda småsaker till buffén. 
Istället för att jobba i serveringen så var vi inne i köket och bankade schnitzel. Jag tror vi gjorde en ungefär 150-200 stycken. Det tog en väldigt lång tid iallafall tror att vi höll på att banka i 2 och en halv timme eller möjligtvis mer.
Annars så var det en bra och väldigt snabb dag!

Dagens låt: Colby O Donis - What you got
Tyvärr ingen bild idag men det kommer under veckan

1 kommentar: